Z cyklu: Czas na reklamy!

Witajcie moi drodzy ;)

Wróciłam. Zmęczona, nawet bardzo… Bardziej psychicznie, niż fizycznie, ale co zrobić. Nauka potrafi dać w kość. No, ale cóż… Nie o tym dzisiaj. Miała być recenzja. I będzie oczywiście. Ale zanim ją wstawię, mam dla was pewną informację. Jaką? A o tym poniżej.

Dzisiaj nie o książkach, a o biżuterii i modzie. Tak wiem, może trochę nie pod tematykę bloga to podchodzi, ale postanowiłam się trochę rozwinąć i opiniować nie tylko książki, ale i inne rzeczy. Prawdopodobnie założę w tym wypadku osobnego bloga, ale zanim to zrobię, postanowiłam Wam trochę popsioczyć tutaj ;)

Na dzisiejszy rzut chciałam Wam przedstawić świetny sklep internetowy (zagraniczny, to fakt). Efoxcity to coś dla każdej kobiety, która poszukuje zarówno stroi wieczorowych (na które jest aktualnie rabat nawet do 80%!), ślubnej, czy biżuterii. Znajdzie się też tutaj rzeczy noszone na co dzień – bluzki damskie, oraz spodnie, szorty, a nawet legginsy. Jak dla mnie idealne miejsce nie tylko do poszperania ale i zakupów za rozsądną cenę, nie uważacie?

Mi osobiście najbardziej w oko wpadła biżuteria (zwłaszcza bransoletki!!), oraz suknie wieczorowe. Wydając się nie tyle eleganckie, co po prostu piękne. Gdybym miała możliwość to sama bym się w taką zaopatrzyła i ruszyła na bal ;) Zupełnie, jak Kopciuszek w XXI wieku ;) Liczę, że przynajmniej niektórzy mają podobne odczucia do moich ;) Póki co serdecznie zapraszam do zaglądania, a możliwe, że każdy znajdzie coś dla siebie ;D

Mam nadzieję, że za bardzo Was nie zanudziłam na śmierć moimi wywodami, a wręcz przeciwnie ;)

Jak mówiłam wcześniej, posta zamieszczam tutaj, a gdy tyko założę stronę i ją dopracuję, to od razu się pochwalę ;) A póki co zapraszam wszystkich do zajrzenia na eFoxCity ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka