Z cyklu: Stosik na styczeń

Nowy miesiąc - nowy stos. Myślałam jednak, że tym razem zaprezentuję Wam więcej książek, ale niestety tym razem kilka z nich jest jeszcze w drodze - włączając w to moje zakupy w księgarniach internetowych - a raczej głównie moje zakupy :P

Nadszedł styczeń, przyszedł nowy rok, pojawił się śnieg. Nienawidzę śniegu - wspominałam już to kiedyś? Jeśli tak to wybaczcie, ale nie napawa on mnie optymizmem, wierzcie mi... W dodatku nie wiedzieć czemu, gdy pojawia się śnieg, mi się sporo rzeczy zaczyna sypać... No może nie wszystko - w końcu od przyszłego miesiąca zaczynam pracę w szpitalu <3 No i jeszcze w życiu prywatnym też się wiele dzieje ;D Ale cóż - to może ja już nie będę Wam tym głowy zawracać - w  końcu nie mam zamiaru już dłużej marudzić, toteż zapraszam do stosiku! Od góry:

1) "Zakazane pragnienia" - Marina Anderson -> egzemplarz otrzymany od Wydawnictwa Czarna Owca, dzięki pani Agnieszce. Właściwie lektura już za mną - wrażeń masa - głównie dość kontrowersyjnych, ale cóż :D Będziecie się mogli przekonać o tym w recenzji :)

2) "W sieci" - Gemma Malley -> nie ma to, jak wyprawa do Empiku na dni wyprzedaży :D

3) "Jutro" - Gemma Malley -> również zdobyta na wyprzedaży w Empiku. Gdyby nie kolejka egzemplarzy recenzenckich, tobym już teraz pochłaniała każdą z nich ;)

4) "Kto wyłączy mój mózg" - Joanna Opiat-Bojarska -> kolejny szalony zakup - tym razem wyprzedaż w Matrasie (jeszcze przed świętami). A wszystko dzięki cyklu spotkań autorskich "Poznań w Matrasie", dzięki którym miałam okazję poznać panią Joannę. A że sama przekonała mnie jej historia do zakupu tej książki, (w końcu ja stoję po tej drugiej-medycznej stronie barykady :P) tylko podsyciło mój zakupoholizm ;D

5) "Przebudzeni" - Nikki Gemmel -> egzemplarz od Grupy Wydawniczej Foksal - póki co czeka na swoją kolej ;)

6) "Do utraty tchu" - Portia De Costa -> również świeża przesyłka od Grupy Wydawniczej Foksal ;)

7) "Obrońca nocy" - Agnieszka Lingas-Łoniewska -> tyle osób się nią zachwyca, że wprost nie mogłam się jej oprzeć. A trafiła do mnie dzięki wymianie na portalu Lubimy-Czytać.

8) "Przywróceni" - Jason Mott -> przesyłka od Mira Harlequin. Również czeka na swoją kolej ;)

9) "Pierwszy rok z życia dziecka" - Heidi Murkoff -> przedpremierowy egzemplarz od Wydawnictwa Rebis. Nowe wydanie tak mnie zaciekawiło, że z chęcią się podjęłam recenzji - i tutaj od razu sprostowanie: dla tych, którzy myślą, że mi się rodzina powiększa - nie kochani - póki co się nie zanosi i wierzcie mi - nie spieszy mi się do tego :P

I jak się Wam podobają? Macie na coś chrapkę? :)

19 komentarzy :

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale Tobie życzę przyjemnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stosik xD
    Wspaniałe zdobycze :-)
    Mmmmm.... Przywróceni <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. czytałam ,,Obrońce nocy,, jest świetna!
      Już niedługo video-recenzja na moim blogu :-)

      Usuń
  3. Podkradłabym "W sieci". Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nic nie czytała, ale z chęcia zapoznałabym się z "W sieci".
    Udanych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam " Przywróconych" na półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły stosik :) Jestem ciekawa "Przywróconych", także czekam na recenzję:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy rok życia - rewelacja dla młodej mamy, gdy znikąd pomocy, lub pomoc kłóci się z Twoimi przekonaniami :)
    A na recenzję Obrońcy nocy czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrrr jakie nabytki! Ciekawi mnie "Obrońca nocy" i te dwa erotyki :P Za to Malley totalnie nie trawię :/ "Deklaracja" zupełnie nie przypadła mi do gustu...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojego stosiku czytałam tylko "Obrońcę nocy". Jakoś mnie nie zachwyciła, ale przyjemnie mi się książkę czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos!
    Życzę przyjemnej lektury! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, hej! Nominowałam cię w Liebster Blog Award :) Szczegóły u mnie na blogu http://ognistastrzala.blogspot.com/2014/01/lepiej-pozno-niz-pozniej-czyli-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Przywróconych bym bardzo chętnie przeczytał, czekam na recenzję, stosik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam okazji się zapoznać z żadną z tych pozycji, dlatego czekam na twoje opinnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 'Przebudzenie' i 'Do utraty tchu' to ja podkradnę. Włamię się którejś nocy i więcej książek nie zobaczysz :)

    A 'Przywróceni' są naprawdę dobrą książką :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo przykuwających oko książek, które chciałabym przeczytać... Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam za sobą "Deklarację" i "W sieci", więc zazdroszczę "Jutra". Mam w bibliotece, ale jakoś nigdy nie ma czasu by tam skoczyć i ją wypożyczyć. Poza tym na razie mam jeszcze stosik do skończenia. Innych książek nie znam, ale życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy stos :) Życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem pokaźny stosik, chętnie podkradłabym Ci "Obrońcę nocy" ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka