Z cyklu: Czas na reklamy!

Mam dla Was dobrą wiadomość! 
Od północy 14 czerwca aktywny będzie kod rabatowy, dzięki któremu każdy będzie miał możliwość zrobienia zakupów w Księgarni Internetowej Profit24 aż o 24% taniej!

Poniżej przedstawiam kod promocyjny i parę informacji.
Oczywiście wszystkich Was zapraszam do zakupów!


"Udostępniamy Wam Kod Rabatowy -24% ( ZOQJVKULKPKR ) od cen katalogowych na zakupy w księgarni internetowej profit24.pl. Ważny do 17.06.2012. Kod wklej na 2 kroku koszyka. Szczegóły zastosowania kodu znajdziesz pod adresem http://www.profit24.pl/ceny-i-rabaty. Pozdrawiamy!"

5 komentarzy :

  1. Bardzo bym chciała i bardzo nie mogę ^^ Jestem spłukana, a na półce czeka jeszcze masa książek, których nie zdążyłam nawet ruszyć, także do kolejnych zakupów jeszcze mi daleko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, ja również nie przepadam za tłumami, zwłaszcza obcokrajowców. Momentalnie moja ręka wędruje do torebki i przesuwam ją bardziej do przodu, żeby mieć zamek na widoku. Taka wrodzona ostrożność.
    Stosik w liczbie dwa, bardzo ładny. Mój aktualny stosik, który przywiozłam z domu składa się z dwóch książek, gdyż więcej do torby się nie zmieściło. I są to książki, które będę czytać po raz kolejny, ale czego to się nie robi dla recenzji.
    A na bon się nie skuszę, jestem na "diecie studenckiej", każdy grosz oszczędzam :P Dlatego tak bardzo ci zazdroszczę zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też niestety jestem spłukana i nie wykorzystam ..
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę stypendium. Jeszcze chodząc do gimnazjum otrzymywałam przez dwa lata po 300, a nawet 350 zł miesięcznie. Było to stypendium naukowe, za dobre wyniki w nauce. Dzięki niemu mogłam w końcu zapisać się na dodatkowy angielski i kupowałam mnóstwo książek. Niestety z wypłaty rodziców nigdy nie mogłabym sobie na to pozwolić. Póki co jeszcze nie studiuję, dopiero po pierwszym roku, jesli moje wyniki w nauce będą zadowalające może się postaram o takie stypendium. Bardzo by mi się przydało, zwłaszcza, że studia są płatne. Jakoś to będzie. Czekam na kolejną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka