Z cyklu: Stosik na czerwiec

Ostatnie tygodnie praktyk. Czerwiec. Pomyślałby kto, że będę się cieszyć, że jeszcze tylko 3 tygodnie praktyk, a egzaminy wszystkie pozdawane w pierwszych terminach, no ale jakoś mnie to nie bawi. Czemu? Przez to Euro i tłumy na mieście, korki, zamknięte drogi itp. Dzisiaj, gdy zostałam otoczona pod Matrasem przez rój Irlandczyków to myślałam, że się stamtąd nie wyrwę. Nie, żebym coś miała do kibiców, zwłaszcza, że sama nim nie jestem - ale mimo to ja nie jestem razem z tym tłumem wrzeszczących i blokujących miasta. Koniec końców większą część trasy do domu pokonałam pieszo, no ale cóż... Czas zainwestować w rower. No ale póki co po ciężkim dniu pocieszyłam się zakupami w związku z czym postanowiłam uszykować stosik moich najnowszych i nie pokazanych dotąd zdobyczy.

Zebrało się tego całkiem sporo, dlatego podzieliłam go na dwie części. A oto część pierwsza! Od góry:


1) "Zakochani" - Lauren Kate -> już przeczytane. Kupione po wizycie w kinie z bratem - na ostatnie 5 minut przed zamknięciem sklepu. Recenzja możliwe, że jeszcze w tym tygodniu.

2) "PLL III. Doskonałe" - Sara Shepard -> z wymiany na LC

3) "PLL IV. Niewiarygodne" - Sara Shepard -> j.w.

4) "Błękit szafiru" - Kierstin Gier -> w prezencie od brata - tak bez okazji w zasadzie =]

5) "Czerwień rubinu" - Kierstin Gier -> zakup w Empiku na tej samej zasadzie, co "Zakochani"

6) "Blask" - Alexandra Adronetto -> wymiana na LC z której bardzo się cieszę. No i mam teraz obie części w swojej biblioteczce na własność xD

7) "Wampiry z Morganville. Księga 3" - Rachel Caine -> zakupione za bagatela 9zł w Taniej książce

8) "Wampiry z Morganville. Księga 2" - Rachel Caine -> j.w.

No i przyszedł czas na druga odsłonę mojego stosiska. przyznam, że ta połowa bardziej mi przypadła do gustu i już się nie mogę doczekać, gdy się za nią zabiorę.

9) "Martwy aż do zmroku" - Charlaine Harris -> z kolejnej wymiany w CK Zamek dzięki Czytelnisku.

10) "Krwawy południk" - Cormag McCarthy -> j.w.

11) "Bóg nosi dres" - Piotr Sender -> egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Replika  Jutro, najpóźniej pojutrze recenzja.

12) "Krwawe igrzyska" - Chelsea Quinn Yarbro -> do kolekcji z wymiany Czytelniska

13) "Pomiędzy" - Tara Hudson -> dzisiejsza wyprawa do Empiku i jeszcze mi się trafiła przecena =)

14) "Głębia" - Tricia Rayburn -> nie mogłam się doczekać kontynuacji, więc na poprawę humoru musiałam sobie ją kupić. Również dzisiejsza wyprawa do Empiku

15) "Przysięga krwi" - Richelle Mead -> nareszcie własny egzemplarz. Zamówione na stronie wydawnictwa za bagatela 9 zł. Już przeczytana, pewnie na dniach dodam recenzję.


16) "Ostatnie poświęcenie" - Richelle Mead -> również zamówione na stronie wydawnictwa w super cenie 12 zł - i nareszcie mam cały komplecik.


A na koniec chciałam się pochwalić wygraną. Tym razem w konkursie u Sylwii (Fonin) z http://zwariowana-wariatka.blogspot.com/ Jeszcze raz bardzo dziękuję =]

Znając życie, dzisiaj wieczorem dodam jakąś recenzję, więc czekajcie i wypatrujcie uważnie! =)

18 komentarzy :

  1. Przeczytałam już Wampiry...,PLL i Pomiędzy. A chciałabym Akademie Wampirów i Trylogie czasu;)
    Przepiękny stos;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Blask" i pierwsza część serii o Sookie stoją u mnie na półce nieprzeczytane :) Parę książek bym Ci podebrała - świetny stos. Miłego czytania!

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo świetnych tytułów widzę w najnowszych zdobyczach :) nie będziesz się nudzić, oj nie :)
    miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny stos, mnóstwo ciekawych zdobyczy :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zakochanych" również mam na swojej półce i czekają w kolejce. Zazdroszczę Trylogii Czasu. "wampiry z Morganville" są jak dla mnie świetne! I chętnie podebrałabym Ci "Pomiędzy". Poluję na tę książkę już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych książek mam tylko "Pomiędzy" i "Martwy aż do zmroku", a czytałam serię Richelle Mead ;) Ciekawa jestem Twojej opinii o niej. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo Wampiry z Morganville ♥ Uwielbiam!
    Cały stos masz śliczny, zazdroszczę prawie wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... piękny :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym powiedzieć co mi się tutaj podoba...... Ale no po prostu zazdroszczę ci absolutnie wszystkiego!!!
    Pozdrawiam i miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boż! Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę! jak można mnieć tyle świetnych książek?! Zaraz zawału dostanę z tej chęci podwinięcia ci kilkunastu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki Richelle Mead zdobyłam w ten sam sposób co Ty! :)
    Całego stosika zazdroszczę i życzę miłego czytania. Już nie mogę doczekać się recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stosik:) Zazdroszczę takich wspaniałych zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny stos. Najbardziej zazdroszczę PLL i Akademii Wampirów. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i bardzo pokaźny stos :D Życzę miłej i przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny stos! Tyle świetnych książek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stosik:) Ja z tego wszystkiego to "Krwawe igrzyska" mam zamiar przeczytać. Stoją już na półce wraz z "Mrocznymi klejnotami", a i "Pisane krwią" wychodzi pod koniec miesiąca.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka