Z cyklu: Słów kilka...

Wiosna!
Czujecie ją?
Bo ja i owszem...

Dlatego też jest mi tak ciężko się skupić nad czymkolwiek (przede wszystkim nad nauką) i siedzieć w czterech ścianach. Najchętniej bym poszła pobiegać, gdyby nie to, że mam zabronione, tak samo jak treningi, no ale cóż. Przynajmniej mam więcej czasu na czytanie...

A i własnie. Jak już przy tym jestem to mam dla was wiadomość. Recenzje się pojawią. Jedna na pewno jutro - "Uprowadzona" Christopher Lucy, jedna możliwe, że w niedzielę (o ile dam radę ją poprawić) bodajże będzie to "W pół drogi do grobu" Jeaniene Frost. Tak wiem, że recenzja drugiej części już jest zamieszczona, ale książka - ba! ta seria jest tak fantastyczna, że muszę skomentować każdą z osobna w najmniejszym calu. Poza tym mam w planach jeszcze dodać recenzje "Przebudzonej" P.C.Cast + Kristin Cast oraz "Magii Wiedźm" Claire, "Kronik Świata Wynurzonego" Lici Troisi, czy też "autorstwa J.R.Ward pierwszej części Bractwa Czarnego Sztyletu "Mroczny kochanek."

Będę to wszystko dodawała stopniowo, ponieważ w przyszłym tygodniu czeka mnie zaliczenie klinik z pediatrii oraz prawa jazdy, więc muszę się trochę ograniczyć (chociaż to i tak nierealne) z czytaniem i pisaniem recenzji. Ale przynajmniej dwie w tygodniu liczę, ze się pojawią =)

Tyle ode mnie,
życzę udanego weekendu!
I słonecznego oczywiście!

Buziaczki! ;**

PS. Przydałby się jakiś wiosenny szablon, nie sądzicie? A może macie gotowe propozycje?

2 komentarze :

  1. wiosna, wiosną a u mnie ostatnio śnieg spadł 0.O ale na szczęście już go nie ma i ma się ku ciepłemu:)
    Czekamy na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ten szablon :D
    A jak go zmienisz, to nie obiecuję, że odzyskasz ;p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka