Zapowiedź: Hopeless - Collen Hoover

To, czego szukasz, może okazać się tym, przed czym starasz się uciec.

18 czerwca nakładem Wydawnictwa Otwartego ukaże się książka Hopeless Colleen Hoover. To jedna z najpopularniejszych na świecie książek w kategorii New Adult. O jej fenomenie najlepiej świadczy liczba wpisów na portalu GoodReads.com – ponad 100 tys. ocen i 12 tys. recenzji!

"Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa. To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia."

Hopeless to znacznie więcej niż romans nastolatków. Dotyka trudnych tematów, odległych wspomnień i cierpienia tak potwornego, że zostało wyparte z pamięci.

Powieść polecają Marzena Rogalska (dziennikarka), Basia Kurdej-Szatan (aktorka), Maria Rotkiel (psycholog) oraz Eliza Wydrych-Strzelecka „Fashionelka” (blogerka). Książka podbija serca polskich czytelników, niektóre ich opinie zostały zamieszczone na kilku pierwszych stronach Hopeless.

"Jak daleko możesz uciec od siebie, żeby pokonać niewyobrażalny ból? Jak wiele musisz zapomnieć, żeby móc dalej żyć – tylko dlatego, że życie okazało się trudniejsze, niż powinno być? Książka dla odważnych, którzy nie boją się trudnych tematów." - Marzena Rogalska

"Książka bardzo intrygująca i wciągająca do tego stopnia, że czytałam nawet w przerwach spektaklu! Polecam!" Basia Kurdej-Szatan

"Miłość bezwarunkowa, głęboka i odważna jest silniejsza niż zło, które podstępnie odbiera nam dusze... Przeczytaj „Hopeless” i dowiedz się, czy można odzyskać utraconą nadzieję. Gorąco polecam." - Maria Rokitel

"Uporządkowane i spokojne życie Sky zmienia się z dnia na dzień. Wszystko, co uważała za pewnik, okazuje się kłamstwem. Komu ma zaufać, jakie decyzje podjąć? Czy będzie chciała i mogła wybaczyć? Wciągająca książka, pełna nastoletniej miłości, humoru, ale dotykająca także poważnych tematów."- Eliza Wydrych-Strzelecka

No przyznaję, że po takiej zapowiedzi mam na nią sporą chrapkę, a Wy? Komuś z Was już się obił o uszy owy tytuł? A może sami wyczekujecie wydania i już odliczacie dni do premiery?

10 komentarzy :

  1. Tytuł już mi się o uszy obił, ale nie wiem, czy sięgnę po tę książkę. W sumie to nie do końca moja bajka i książka naprawdę musi mieć w sobie to coś, co mnie do niej przekona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję po nią sięgnąć jak zostanie wydana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez wydawnictwo Amber trochę zbrzydło mi New Adult. Wydają te książki non stop na szybko i z niemal identycznymi okładkami. Ta pozycja jednak wydaje się naprawdę niebanalna więc myślę, że dam jej szansę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o niej co nieco i jestem naprawdę zaciekawiona ;) Z chęcią sięgnę!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka mnie zaciekawiła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle rekomendacji zewsząd z pewnością zachęca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka bardzo przytulna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na tę książkę. Czytałam już kilka z kategorii New Adult i przypadły mi do gustu, dlatego po "Hopeless" również planuję sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mnie zaciekawiła ta książka :D Nie mogę się doczekać gdy wreszcie ją dorwę <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka