Z cyklu: Czas na wyniki konkursu!


Nienawidzę chorować. Naprawdę... Jak na złość, nie mam siły nawet, by napisać jakąkolwiek recenzję... I nad tym chyba ubolewam najbardziej. Dlatego też musicie mi wybaczyć opóźnienie, ale nie jestem pewna, czy dam radę dzisiaj coś wstawić.

Żeby Wam jednak smutno nie było, to postanowiłam się "spiąć" i opublikować wyniki konkursu. Przyznaję, że liczyłam na więcej zgłoszeń, ale cóż - może w kolejnym konkursie, który szykuję na święta będzie większa "frekwencja". Tak czy siak nie przedłużając więcej, chciałam tylko powiedzieć, że wasze odpowiedzi były przeróżne i na pewno się do nich ustosunkuję wybierając kolejne lektury do czytania. Niestety, jak wiadomo zwycięzca może być tylko jeden i dlatego dzięki mojej szanownej maszynie losującej w postaci koleżanki, zdecydowano, iż konkurs wygrywa:


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy w przeciągu najbliższych 3 dni w sprawie wysyłki nagrody ;) A mam nadzieję, że owa "nagroda" przypadnie do gustu :D

Nie pozostaje mi nic innego, jak już teraz zaprosić Was do wypatrywania kolejnego konkursu, który pojawi się tutaj niebawem =) Ja tym czasem idę się kurować... I coś poczytać :D Buziaczki!

12 komentarzy :

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka