Z cyklu: Czas na zabawę - Liebster Blog Award.

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

Za wszystkie nominacje oczywiście dziękuję, tym bardziej w szczególności Pauline Veronique, Patrycji żurek i Weroniki Z. Mimo, że przez tyle lat w zabawie brałam udział wielokrotnie, to i tak postanowiłam odpowiedzieć na Wasze pytania.

Pytania od Pauline Veronique:

Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chociażby to, że jestem straszna gaduła, a książki to moja pasja - dodając jedno do drugiego, od razu widać, że założyłam go dlatego, żeby dzielić się z innymi swoją pasją, zwłaszcza, że niekiedy moi znajomi mają mnie już dość i odciągają, jak najdalej od wszelakich księgarni.

W świecie jakiej książki chciałbyś żyć?
Chyba... Każdej. Poniekąd jest wiele powieści, które uwielbiam, ale bądź, co bądź najbardziej odnalazłabym się w fabułach takich powieści, jak ""Pierwszy grób po prawej", "Wywiad z wampirem" lub "Dary Anioła" - ostatecznie jeszcze "Akademia wampirów"...

Dokończ zdanie: najbardziej w ludziach nie lubię...
...tego, że z początku udają wielkich przyjaciół, tylko po to, by wbić potem człowiekowi nóż w serce, byleby tylko pokazać, że jest się lepszym od innych.

Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
To, że znalazłam masę znajomych z którymi mogę zawsze pogadać, oraz to, że wciąż odnajduję nowe pozycje w kategorii "Must have".

Jaka książka odmieniła Twoje życie?
Bądź, co bądź "Harry Potter" i tylko dlatego, że dzięki niemu wkręciłam się w świat czytelniczy. Niegdyś nienawidziłam książek i wręcz mnie do nich zmuszano, ale po przeczytaniu tej serii wszystko się zmieniło. Czytałam ją tyle razy, że koniec końców rodzice zamykali mi książki pod kluczem, toteż zaczęłam wynajdywać coraz to nowe pozycje do czytania.

Czy chciałbyś cofnąć czas?
Może czasami, ale to chyba, jak każdy. Potem jednak dochodzę do wniosku, że nawet gdyby to było możliwe, to nie watro. Życie jest pełne niespodzianek, ale nie może być też ono usłane wyłącznie różami.

Jaką postacią z książki/ filmu chciałbyś być?
Żadną. Wolałabym być osobą ze swoim charakterem i zachowaniem, która to pojawia się w jakiejś książce.

Gdzie widzisz się za dziesięć lat?
We własnym domu z wielką biblioteczką ;)

Najbardziej zaskakująca książka?
"Rozkosze nocy" Sherrilyn Kenyon

Co zawsze sprawia, że się uśmiechasz?
Życie, przygody, przyjaciele i najbliżsi ;D No i oczywiście widok nowej książki na mojej półce!

Życiowe motto?
"Żyj chwilą, bo nigdy nie wiesz, kiedy twoje życie się skończy"

Pytania od Patrycji Żurek:

Jaka książka pozostawiła w Was najtrwalszy ślad? Tak, że nie umiecie o niej zapomnieć.
Każda, którą mam w swojej biblioteczce "The best of...".

Co takiego wspaniałego jest w czytaniu, że nie umiecie przestać?
To przyciąganie świata fantazji i to, że można się oderwać od trudów dnia codziennego.

Czy podczas czytania śmiejecie się, płaczecie, nienawidzicie? Jak to jest z emocjami podczas lektury?
Mam ich sto razy więcej, niż na co dzień! Jestem wtedy ponoć zmienna gorzej niż pogoda :D

Często miewacie tak, że po zakończeniu czytania czujecie się nieswojo? Tęsknicie, nie umiecie zacząć czytać czegoś nowego?
Bardzo często.

Jaka książka zmieniła Wasze życie?
"Harry Potter" - patrz wyżej.

Którą w postaci literackich chciałbyś/chciałabyś się wcielić i dlaczego?
Odpowiedź w pytaniach wyżej.

Jaki jest Wasz ulubiony gatunek literacki i dlaczego?
Paranormal mimo wszystko - i nie przez wampiry, a przez to, ze w takim gatunku autor może zaszaleć miksując inne gatunki ze sobą.

Z którym autorem chcielibyście się spotkać osobiście? Jakie pytania byście mu zadali?
Na tę chwilę nie mam sprecyzowanej odpowiedzi.

Jakie jest Wasze największe książkowe marzenie?
Mieć własny pokój przerobiony na gigantyczną biblioteczkę z bujanym fotelem i dużym parapetem przy oknie wyłożonym miękkimi poduchami, gdzie mogę czytać godzinami.

Macie ulubioną porę na czytanie czy czytania w każdym możliwym momencie?
Z reguły nie mam konkretnej pory - gdy mam ochotę to czytam.

O czym miałaby być Wasza wymarzona książka gdybyście chcieli ją napisać?
A to taka tajemnica ;)

Pytania od Weronika Z:

Twój ulubiony autor/autorka?
Sherrilyn Kenyon oraz Keri Arthur

Ile książek czytasz na miesiąc?
To zależy, ile mogę na nie poświęcić wolnego czasu.

Wolisz kupić książki, czy je wypożyczyć?
Jeśli wiem, że zbiera same pochwalne recenzje, lub posiadam poprzednie tomy, to wolę zaryzykować i kupić, jeśli powieść plasuje się na pozycji "średniej" to wypożyczam.

Jaki film Cię zachwycił w ostatnim czasie?
Nigdy wcześniej nie oglądałam "Projektu X" jednak po tych wakacjach stwierdzam, ze film jest anormalny, ale obłędny x)

Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej, gdyż co chwila odnajduję nowe, które słucham godzinami, porzucając poprzednie.

Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, piszę recenzje, nadrabiam oglądanie seriali, gram na gitarze, tańczę, udzielam się w ZHP, spotykam ze znajomymi oraz chcąc, nie chcąc uczę ;/

Przedmiot, którego obawiasz się w tym roku?
Nie mam takiego, gdyż w tym roku obawiam się jedynie egzaminów wstępnych na studia magisterskie x)

Twoja ulubiona zakładka?
Mam trzy: zielona kanapowa, ręcznie wyrzeźbiona i jedna metalowa otrzymana w prezencie w trakcie tegorocznych wakacji nad morzem.

Blogi, które odwiedzasz najczęściej?
Z reguły staram się odwiedzać wszystkie, które mam na swojej liście na blogu, jednak rzadko kiedy pozostawiam po sobie ślad w postaci komentarza - mea culpa - jednak mam postanowienie, żeby w najbliższym czasie to zmienić!

Czego nie lubisz?
Oj, dużo rzeczy!

Kolor, który kojarzy Ci się z Książkami?
Mimo wszystko czarny, gdyż najwięcej okładek ostatnimi czasy wychodzi w postaci mrocznych, lub ciemnej kolorystyce.

Nominować dalej niestety nie będę, gdyż wszystkie znane mi blogi brały już udział w zabawie, a nie chcę się dublować.

2 komentarze :

  1. Gratuluję nominacji!
    Z wieloma odpowiedziami się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że znalazłam masę znajomych z którymi mogę zawsze pogadać, oraz to, że wciąż odnajduję nowe pozycje w kategorii "Must have". - a mnie to czasami boli. Bo książek chcę coraz więcej, a pieniędzy mam coraz mniej :)
    Moje życie też odmienił "Harry Potter" :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka