Z cyklu: Czas na zabawę! Versatile Blogger Award

Mam dla Was nowe recenzje! O tak - masę recenzji x) Zwłaszcza, że w sobotę wyjeżdżam i mam zamiar nadrobić ten czas - głównie dlatego, że znając mnie będę więcej szaleć po plaży, aniżeli przy komputerze. Ale i tak laptopa zabieram, więc Was nie zostawię! Wiem - nie cieszycie się =P Trudno :D

Ale zanim recenzje, to chciałam się do paru rzeczy przyznać... Otóż, zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez Amy Yamy  z bloga flirty-z-ksiazka za co z góry dziękuję - nie wiedziałam nawet, że w czymś takim udział mogę wziąć, toteż nominacja jest jeszcze większym zaskoczeniem.


Zasady:

1. Podziękować osobie, która nas nominowała u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu (to ten taki obrazek fajny)
3. Ujawnić siedem faktów o sobie.
4. Nominować 10 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o nominacji autorów blogów.

Z góry zakładam, ze większość bloggerów udział w owej zabawie już brała, toteż nie będę nominować kolejnych, ażeby wszystkiego nie dublować. Jeśli zaś chodzi o fakty dotyczące mojej osoby, to przyznaję się bez bólu, że trudno mi będzie wybrać tylko siedem z całej gamy różnorakich rzeczy, które mnie cechują. No cóż, bądź, co bądź trzeba wybrać, więc...

1. Jestem szaloną szatynką z milionem pomysłów na minutę, która aktualnie marzeń ma tyle, że w magicznej skrzynce by się nawet nie zmieściły.

2. Rodzina i znajomi twierdzą, ze w zasadzie mam trzy domy - ten w którym mieszkam, moją uczelnię gdzie w roku akademickim spędzam praktycznie całe dnie (w końcu to Uniwersytet Medyczny =P) i trzeci to moja ukochana miejska biblioteka xD

3. Tak, jak Amy Yamy jestem harcerką - chociaż, gdybym miała być bardziej szczegółowa to instruktorem i ratownikiem ZHP - gdzie w weekendy zajmuję się zgrają szalonych, acz kochanych 6-9latków.

4. Gdy jestem na zakupach, to nie mogę przejść obojętnie obok jakiejkolwiek księgarni - zwłaszcza mojej ukochanej "Taniej Książki"

5. Moją pasją (oprócz książek oczywiście) jest taniec. Tańczę od 6 roku życia. Przez te kilkanaście lat wypróbowałam różne style (zaczynając od baletu, poprzez hip-hop, taniec nowoczesny i solo) mimo wszystko największą miłością żywię latino i taniec standardowy, który trenuję od 6 lat. Czy mam jakieś osiągnięcia? Owszem - medale, dyplomy, puchary i inne cudeńka stoją grzecznie albo w moim liceum, albo szkole tańca, a niektóre u mnie w domu. W przeciągu najbliższych trzech lat oprócz mojego certyfikatu chcę zdobyć dyplom instruktora tanecznego i sama prowadzić zajęcia - może jakimś cudem się uda x)

6. Większość moich znajomych i znajomych mojej rodziny twierdzi, że moja doba ma nie 24h, a przynajmniej 72h - wciąż nie mogą się nadziwić, jak mogę na wszystko znaleźć czas - ZHP, taniec, książki, blogi, uczelnia, znajomi, i cała reszta.

7. Ostatnimi czasy postanowiłam spróbować swoich sił na innych płaszczyznach. Napisałam książkę (jednak do tej pory nikomu jej nie pokazałam) i stworzyłam nowego bloga dotyczącego również recenzji, jednak tym razem w branży kosmetycznej (Lilien-fashion-style). Póki co blog dopiero zaczyna raczkować, ale liczę, że za rok czy dwa nabierze takich barw i małej popularności, jak w przypadku Miasta-Recenzji.

Mogłabym wymieniać jeszcze długo,a le wolę Was nie zanudzać moimi wypocinami, dlatego tez wracam do kończenia recenzji! Buziaczki! ;*

7 komentarzy :

  1. Podziwiam Cię za tak wiele siły, energii, zapału, i w ogóle! :) A że studiujesz na Uniwersytecie Medycznym - to już mogłabym powiesić sobie twoje zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Cię, moja Wiedźmo, również nominowałam! O tak, żebyś się nie nudziła :P Tak więc, za jakiś czas, możesz pobawić się w wymyślanie kolejnych siedmiu faktów o sobie!
    http://nocne-szepty.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, według mojej mamy biblioteka to również mój dom :D


    Zapraszam na wakacyjny konkurs na BLASKU KSIĄŻEK: http://blask-ksiazek.blogspot.com/2013/07/wakacyjny-konkurs_14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie mogę odpuścić sobie żadnej księgarni. Podziwiam Cię za tyle pasji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mnie też księgarnie zawsze kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też założyłam ostatnio bloga kosmetycznego, możesz zajrzeć - nakolorowane.blog.pl ;) Moj recenzencki też jest stosunkowo młody, ale myślę że z czasem się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka