Z cyklu: Czas na wyniki + krótka informacja.

Witajcie kochani! Wiosna była i się zmyła - niestety ta deszczowa pogoda nie nastraja mnie do niczego. Nawet trudno mi jest się zdecydować, co tym razem przeczytać... Straszne to - już wolę upał, naprawdę. No, ale nie o tym chciałam Wam marudzić. Zgodnie z obietnicą, przyszedł dzisiaj czas na wyniki naszego wiosennego konkursu. W związku z tym, nie przedłużając dłużej, pragnę ogłosić, iż zwycięzcą jest...


Moje szczere gratulacje! Proszę o jak najszybsze podesłanie mi adresu do wysyłki, na podany w poście konkursowym adres z dopiskiem w tytule "Wiosenny Konkurs MR". W razie nie dostarczenia danych w podanym terminie, nagroda przechodzi na rzecz kolejnej osoby.

Niestety nie wszystkie zgłoszenia mogłam zakwalifikować, ale nie martwcie się - już szykuję kolejny konkurs z masą wspaniałych nagród - i nie tylko książkowych! :D

Marudzić Wam więcej nie będę, gdyż właśnie kończę szykować dla Was nowe recenzje i uciekam spać. Jednak jest jeszcze jedna rzecz o której muszę wspomnieć. Jak zapewne niektórzy już zdążyli zauważyć, dzisiaj rano na blogu wybiło ponad 100 000 wyświetleń! Dlatego też chciałam Wam niezmiernie podziękować, za to, że jesteście, naprawdę. To wiele dla mnie znaczy. No dobrze, już Wam nie marudzę i uciekam pisać! Do zobaczyska :D

7 komentarzy :

  1. Gratuluję :)
    I ta japka na obrazku jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, ale się nie spodziewałam, ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, chciałabym poinformować Cię, iż zostałaś nominowana do Liebster Blog Award - więcej informacji na moim blogu.
    Pozdrawiam Serdecznie

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana bo Liebster Blog Award.
    Wszystko znajdziesz na tym blogu http://black-world-of-book.blogspot.com/
    Zapraszam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka