Z cyklu: Stosik na grudzień

"Snow is fallin, all around me
Children playing, having fun
It's the season, love and understanding
Merry christmas everyone!!"

No i nadeszły święta. Tylko takie, jakieś bezśnieżne. Szkoda tylko, że mnie już święta nie cieszą. Albo z tego wyrosłam, albo po prostu nie umiem już poczuć tej magicznej atmosfery. A może jej już nie ma? Lub nigdy nie było? Tego nie wiem... Ale wie jedno. Dla mnie święta to tylko kilka dni wolnego, a nie chwila odpoczynku, radości i czasu spędzonego z rodzina na śpiewaniu kolęd i całej reszty. A szkoda...

No nic... W każdym razie przygotowałam nowy stosik z książek, które otrzymałam w tym miesiącu. Nie jest ich sporo, ale zawsze coś, jak to mówią. No to lecimy po kolei:

1) "Księga Elżbiety" - Joann Davis -> otrzymana od portalu Nastek.pl. Książka może i cieniutka, ale ciekawa. Prawdopodobnie jeszcze dziś wrzucę recenzję.

2) "Pałac" - Chelsea Quinn Yarbro -> zakupione w Taniej Książce za bagatela 9zł, co niesamowicie uradowało EmilyStrange i jeden egzemplarz poleciał do niej =)

3) "Królestwo Czarnego Łabędzia" - Lee Carroll -> zapożyczona od mojej kochanej EmilyStrange. Przyznaję, że polowałam na nią bardzo długo, marząc, bym miała własny egzemplarz. 

4) "Jedną nogą w grobie" - Jeaniene Fros -> otrzymana dzisiaj rano od portalu Sztukater.pl. Poluję jeszcze, by mieć własna pierwszą część. Kto wie może jeszcze w tym miesiącu ją sobie sprezentuję?

5) "Jedwab" - Penny Jordan -> jw. Szkoda tylko, że nasza cudowna poczta tak brutalnie się obchodzi z paczkami, skutkiem czego wyniknął fakt, że obie dotarły "lekko" poturbowane...

6) "Mroczne Serce. Nieśmiertelni" - Lee Monroe -> również zapożyczona od Emily, chociaż liczę, że zdobędę własną by dopełniła lukę na półce obok części pierwszej.

Dzisiaj wzięłam sobie za punkt honoru, by dodać jeszcze dwie recenzje - najprawdopodobniej książki "Niepokój" Maggie Stiefvater, oraz wyżej wymienionej "Księgi Elżbiety". Mam nadzieję, że mi to wyjdzie, a póki co do usłyszenia kochani!

8 komentarzy :

  1. Oj, nawet mi nie mów o poczcie. Ostatnio moją przesyłkę od wydawnictwa znalazł przed klatką sąsiad, koperta była rozdarta i brakowało jednej książki! No ale oni nic nie mogą, bo to było nadane jako zwykły list, bez potwierdzenia;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos! Niektóre już czytałam, niektóre czytają... a reszty po prostu ci zazdroszczę ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik świetny - szczególnie interesuje mnie ksiażka nr 1. Zatem będę czekać na opinię. Odnośnie świąt mam to samo - tzn spędzę je bez spedów rodzinnych przy stole, tylko z mężem i książkami. My tak sobie lubimy razem czytać, a na dodatek zasypało mnie książkami więc będzie miło. Magia świat uleciała mi też. Ale życzę odpoczynku i ciekawej lektury. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik strasznie ciekawy :) Jedną nogą w grobie było kapitalne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytaj na zdrowie, ja będę robić to samo x) Mam jednak nadzieję,że się spotkamy w te święta jeszcze x)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no piękny stosik<3
    Teraz tylko czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zbiór, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny stosik :)
    Zazdroszczę "Królestwa czarnego łabędzia"
    Dziękuję za reklamowanie mojego konkursu :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka