Z cyklu: Stosik na wrzesień

Kolejny stosik! Wróć! Dzisiaj, aż 3! Niby rok szkolny się zaczął (a dla mnie dopiero od października) a tu się takie stosisko zrobiło, że czas je podzielić na części =) I na dodatek niedługo dobiją kolejne książki x) Uwielbiam to! Chociaż... to już prawie nałóg xD Ale za to baaardzo fajny =P No dobra, to zaczynamy!


Proszę Państwa, oto miś... Aaaa wcale, że nie bo stosik part 1!
Od góry:

1) "Hotel Transylvania" Yarbro Chelsea Quinn -> zakup własny, na wyprzedaży w Empiku. Warto było wydać 13zł ;)

2) "Namiętność" Lauren Kate -> zakup własny, czyli taka mała chwila słabości (jak to zwykle bywa w Empiku).

3) "Mroczny sekret" Libby Bray -> i jeszcze jedna chwila słabości. Na tą pozycję napalałam się z dobrych kilka miesięcy i w końcu moja kochana EmilyStrange nie wytrzymała i kazała mi kupić widząc moją minę za każdym razem, gdy ja do ręki brałam =)

4) "Dzienniki Carrie" Candace Bushell-> mój błąd bo pojawiły już się w poprzednim stosiku! Zakupione za 9zł podczas wyprawy do Kołobrzegu.

5) "Sekretna szkatuła" Martina Langfielda -> jedna z moich ukochanych pozycji i stojąca na miejscu "dla szczęśliwców". Przypadkowy zakup za 11zł w Taniej Książce, a jaki opłacalny!


No to przyszedł czas na pozycje podwędzone z biblioteki =) Od góry:

6) "Kroniki Świata Wynurzonego Tom 1" Troisi Licii -> tutaj dużo do powiedzenia nie miałam, czyli po prostu i niezaprzeczalnie namówiona przez EmilyStrange

7) "Miasto Szkła" Cassandry Clare -> nie mogłam się doczekać, kiedy wreszcie ją sobie kupię (a kupię!) to stwierdziłam, ze czas dokończyć sagę pozyczając z biblioteki

8) "Mechaniczny Anioł" Cassandry Clare -> właściwie, to wzięta do porównania, czy ta seria jest równie dobra, jak Dary Aniola =)


A na koniec oczywiście namiastka najlepszego ;) No to jedziemy!

9) "Pensjonat Sosnówka" Marii Ulatowskiej -> wygrane w serwisie nakanapie.pl co mnie niezmiernie ucieszyło =)

10) "Niewidzialna" Rachel Cane -> wygrana w konkursie facebook'owym ParanormalBooks. Tak po prawdzie, to gdyby nie EmilyStrange, tobym nawet tego faktu nie zauważyła!

11) "Nieziemska" Cynthii Hand -> zapożyczone od EmilyStrange

12) "Blask" Alexandry Adornetto -> jak wyżej xD

13) "Numery. Czas uciekać" Rachel Ward -> egzemplarz recenzencki otrzymany od wydawnictwa Wilga, za co dziękuję serdecznie!

14) "Numery 2.Chaos" Rachel Ward -> jak wyżej =)

Poszalałam w tym miesiącu, nie ma co! Nie wiedziałam nawet, że tyle się tego uzbierało. Ale przynajmniej mam co czytać, więc jest dobrze.

17 komentarzy :

  1. Kochana, regał dostanę, to trzeba go będzie ładnie zapełnić... co w wolnym tłumaczeniu oznacza kolejne wizyty w Empiku i w innych księgarniach x)
    Poza tym stosy masz piękne... podobne do moich x)

    I jak zwykle wyszłam na tą złą i niedobrą x)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik, chociaż większość z pozycji przeczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę drugiego stosiku najbardziej ;d Gratuluję i miłego czytania życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Mroczny sekret" i mam nadzieję ,że nie pożałujesz zakupu ;) Zazdroszczę strrrraszne "Nieziemskiej" ,"Niewidzialnej" i "Blasku" ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię Ci najazd na chatę i oprócz Numerów które jedyne posiadam zabieram wszystko! xD

    Też należę do grona szczęśliwców zaczynających naukę w październiku ;) Jakby to powiedziała London Tipton: hurra my! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. 14 pięknych pozycji! Dobrze, że mamy jeszcze miesiąc wolnego, bo brakło by Ci czasu :P Przyjemnego czytania i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik. Mechaniczny Anioł to u mnie najlepsza książka tej autorki. Nieziemnska to dobra książka na popołudnie. Numer - zajmująca seria (szczególnie tom 2) Namiętność - najlepsza z dotychczasowej trylogii, a Mroczny Sekret to początek wspaniałej trylogii w wiktoriańskim klimacie.
    Miłej lektury i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy stosik- nic nie czytałam :) Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycję nr. 2 i 3 chętnie bym przeczytała.
    "Kroniki.." też chętnie, ale sobie daruję i zacznę od "Wojen..." - może się połapię, ale nie wytrzymam trzymać ich na półce tak długo, aż przeczytam "Kroniki..."
    "Miasto Szkła" czytałam, ale mam wielką ochotę na "Mechanicznego Anioła" też autorki, którego nie było mi dane.
    A "Numery" brzmią ciekawie i mam nadzieję, że będzie mi dane się z nimi kiedyś zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Radziłabym jednak zacząć od "Kronik", bo ich bohaterowie będą mieć kluczowe znaczenie w "Wojnach"...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny stosik :D Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no, no niezły stosik kochana:P
    Uzbierało się tego i owego, dobrze wiem co to znaczy "Chwila słabości" w księgarniach...ale co zrobić, jak książki, wręcz krzyczą do ciebie "Kup mnie, noo kup" :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Najchętniej podkradłabym "Namiętność" i "Blask". :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Larysa - Do mnie książki się wręcz uśmiechają xD I robia słodkie oczęta - no i jak tu się nie oprzeć xD A co do stosu, to zdążyłam juz zapoznac się z Numerami cz.1 i fakt - zajmująca. Poza tym skończyłam juz Namiętność i Sekretną szkatułę ;) I się raduję xD
    A co do tego miesiąca wolnego - to fakt mam i to ten plus (chociaz na wykładach tez czytam =P) a poza tym teraz mam praktyki i od 7.30 do 13.30 siedzę na oddziale a potem zagłębiam się w moje ukochane stosiki =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękneee STOSY!!!! Tylko pozazdrościć :) Czytanie na wykładach jest wręcz boskie. Przynajmniej człowiek się nie zanudzi.,

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny stos :) na pewno czeka Cię miła lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć! Masz świetnego bloga! Obserwuję i liczę na rewanż! Ps niezły stos książek!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka