WAŻNA INFORMACJA!

Witam Was po niestety dość długiej przerwie, która poniekąd spowodowana była sprawami prywatnymi, a poniekąd próbowałam wymyślić coś, aby ożywić trochę tę stronę.

Chciałam tylko powiedzieć, że w przeciągu kilku dni strona zostanie przeniesiona na nową domenę, a kolejne recenzje, które miały się ukazać ukażą się jeszcze w tym tygodniu.

Co więcej nadchodzi okres kolejnych zmian - a mianowicie od dziś nie będzie to już tylko blog z recenzjami książek, ale i innych produktów (trochę rozszerzamy działalność). Mam nadzieję, ze nowa odsłona bloga Wam się spodoba i pozostaniecie z nami, jak najdłużej :D

Pozdrawiam ciepło,
Wasza Lilka.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. Będzie mi naprawdę miło i co najważniejsze dzięki nim poznam wasze zdanie, na którym mi bardzo zależy - jednakże jakakolwiek forma spamu, czy posty złośliwe, obraźliwe, tudzież wywyższające się będą usuwane w trybie natychmiastowym bez zbędnego komentarza.

Miasto Recenzji © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka